НАСТАВА НЕМАЧКОГ ЈЕЗИКА

Вишејезичност као ресурс

Обрађујући тему вишејезичности, Соња Стојановић, професорка немачког језика Друге крагујевачке гимназије, подстакла је своје ученике другог разреда друштвено-језичког смера на писање поезије. Идеја је била да се кроз креативно писање укаже на значај и употребу различитих језика, тако што ће ученици бити у стању да изразе властиту емотивну реакцију и властита искуства, али и прокоментаришу ставове својих другова и другарица

Приликом планирања овог часа, одлучила сам да од метода користим дијалошко-монолошку методу, креативно писање и усмено излагање, а што се тиче социјалних форми, да то буду самостални рад, рад у пару, рад у групи, као и дискусија у пленуму. Након поздрава и питања како су, ученике сам упознала с темом часа. Затим сам им пустила […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn