На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” број 16/2018 и 79/2023) Комисија за спровођење поступка за давање у закуп кантине Основне школе „23. октобар” Сремски Карловци, објављује

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп кантине

Датум објаве огласа: 29.07.2024.

Даје се у закуп део објекта – део просторије број 18, укупне површине 20 квадратних метара, а која се налази у приземљу објекта, у згради ОШ „23. октобар” Сремски Карловци (у приземљу школе, има свој посебан улаз од стране стражиловачког потока), намењена за промет, продају хране, безалкохолних пића, малопродаја пекарских производа (без припреме и печења у школи), млечних производа, воћних сокова као и других производа примерених исхрани ученика, у складу са Законом о безбедности хране („Службени гласник РС” бр. 41/2009 и 17/2019). Закупац је у обавези да простор користи искључиво за намену која је наведена.

Промет хране јесте складиштење, дистрибуција, продаја, излагање ради продаје, размена и уступање, било да је бесплатно или не, увоз, провоз и извоз, осим у научноистраживачке сврхе у складу са Законом о безбедности хране („Службени гласник РС” бр. 41/2009. и 17/2019).

Почетни износ закупнине износи 11.000 динара месечно. Кантина се даје у закуп на одређено време, на период од четири године од дана потписивања уговора. Право учешћа у подношењу писмених понуда, ради стицања својства закупца имају правна лица и физичка лица која доставе потпуну и благовремену понуду. Закупац је у обавези да планирани простор приведе намени у складу са пројектном документацијом, која је саставни део јавног огласа, и то са:

– Постојећим стањем

– Новопројектованим стањем

– План интервенција

– План рушења

Предвиђена улагања закупца на адаптацији простора, по усвојеном документу – План инвестиција, закупац доставља школи, на усвајање. Након усвајања висине закупнине, износ се може умањити до 50% од цене закупнине на основу реализоване инвестиције. Оперативни простор за адаптацију подразумева Просторију 1 и Просторију 2 у укупном износу од 35 квадратних метара (П1 – 15 квадратних метара и П2-20 квадратних метара), с тим да је предмет закупа просторија Просторија 2 површине 20 квадратних метара.

Наведена документација налази се на званичном сајту школе www.23oktobar.edu.rs.

Понуда која се доставља треба да садржи:

– Податке о подносиоцу понуде (за правна лица): назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, порески идентификациони број, матични број, број телефона, потпис овлашћеног лица као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве. За физичка лица: име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана. За предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, ЈМБГ, назив радње, матични број; 2. Да одговорно лице у последњих пет година није кажњавано, те да предузетнику или правном лицу није изречена мера забрана обављања делатности; 3. Да предузетник или законски заступник правног лица поседује сертификат постигнућа о положеној теорији HACCP (хасап); 4. Потврда o упису привредног субјекта-физичког лица-предузетника у централни регистар Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде и Министарства унутрашње и спољне трговине; 5. Потвда из АПР-а; 6. Доказ да предузетник није био у блокади последње три године; 7. Понуђену висину закупнине (образац понуде можете преузети лично у школи као и на званичном сајту школе).

Критеријум за избор је највиша понуђена цена, технички задовољавајуће понуде у складу са Законом о безбедности хране („Сл. гласник РС” бр.41/2009 и 17/2019). Поступак давања у закуп кантине обавиће се прикупљањем писмених понуда након оглашавања у средствима јавног информисања у складу са Уредбом о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда и добијеним сагласностима од надлежних органа. Поступак издавања у закуп спровешће се и ако пристигне само једна понуда. Поступак давања у закуп спровешће Комисија коју именује директор школе и која ће током поступања давања у закуп у ту сврху користити службени печат школе. Избор најповољнијег понуђача вршиће се применом критеријума висине понуђене закупнине. Понуде се достављају у року од осам дана од дана објављивања огласа. Понуђач понуду подноси у затвореној коверти лично (најкасније до 10 сати задњег дана за достављање понуда) или поштом на адресу Основна школа „23. октобар” Сремски Карловци, Прерадовићева бр. 1, с назнаком: „Понуда за закуп кантине-не отварај”. Образац понуде може се преузети у просторијама школе у времену од 8 до 12 часова као и на сајту школе док ће увид у документацију бити омогућен након отварања понуда, у истом временском периоду од 8 до 12 часова, сваког радног дана. Разгледање предметне непокретности је могуће сваког радног дана у периоду од 10 до 12 часова. Непотпуне и неблаговремене понуде неће бити разматране.

Понуђачи су дужни да као гаранцију за озбиљност понуде уплате депозит у износу од 10.000 динара на рачун школе број: 840-524666-52.

Депозит се уплаћује у року од 5 дана од дана објављивања огласа на наведени жиро рачун школе уз навођење сврхе дознаке: „Учествовање на огласу за закуп кантине”. Уколико изабрани најповољнији понуђач одустане од учињене понуде након окончавања јавног надметања, односно не закључи уговор о закупу, губи право на враћања депозита, а уговор ће бити понуђен следећем најповољнијем понуђачу. На обрасцу понуде обавезно навести број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита. Уколико у поступку два или више понуђача понуде исти износ закупнине, Комисија ће позвати понуђаче који су понудили исти износ закупнине, да у року од три дана од дана пријема позива, доставе нову писмену затворену понуду, са увећаним износом закупнине у односу на претходно дату понуду, а које понуде ће Комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача. Уколико понуђачи у року од три дана не доставе нову понуду, односно ако су понуђачи доставили нову понуду са истоветном закупнином, Комисија ће путем жреба извршити избор најповољнијег понуђача. Понуђачу чија понуда није прихваћена од стране Комисије, депозит ће се вратити у року од 3 дана од дана отварања понуда на рачун који је наведен у понуди. Уколико подносилац пријаве уплати депозит, а не да понуду, губи право на враћање депозита. Јавно отварање и разматрање приспелих писмених понуда и избор најповољније понуде извршиће Комисија последњег дана за предају понуда (8 дана од дана објављивања огласа), након истека рока за подношење понуда, у 12 часова, у просторијама ОШ „23. октобар” Сремски Карловци. Тачан датум и време јавног отварања понуда биће објављен и на званичном сајту школе. О извршеном избору закупца, понуђачи ће бити писмено обавештени у року од три дана од дана доношења одлуке.

Све додатне информације и обавештења у вези са огласом, заинтересовани понуђачи могу добити сваког радног дана од 10 до 12 часова на телефон: 021/881-639, или путем имејла 23.oktobar.sek@gmail.com, особа за контакт је секретар школе Станко Гаић.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/11, 88/13, 105/14, 104/16 – други закон, 108/16, 113/17, 95/18, 153/20 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” 16/18 и 79/23) ОШ „Иван Милутиновић”, Суботица расписује на основу Решења Републичке дирекције за имовину Републике Србије, број: 361-220/2024 од 27. 1. 2025. године

ОГЛАС

за прикупљање писмених понуда

за издавање фискултурне сале

Датум објаве огласа: 27.03.2025.

На основу члана 27. Закона о јавним набавкама (Службени гласник РС бр. 91/2019 и 92/2023), Правилника o организацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи (Службени гласник РС, број 30 од 25. априла 2019) и Упутства за реализацију екскурзије и наставе у природи у основној школи Министарства просвете бр. 610-00-790/2010-01 од 16. 9. 2010. године и Годишњег плана рада школе за школску 2024/2025. годину, Основна школа „Бранко Радичевић у Трговишту расписује

ОГЛАС

за прикупљање понуда за извођење екскурзије ученика

I–IV и VVIII разреда у школској 2024/2025. години

Датум објаве огласа: 24.03.2025.

Основна школа „Илија Милосављевић Коларац у Коларима објављује

ОГЛАС

поводом

51. СМОТРЕ ЛИТЕРАРНОГ СТВАРАЛАШТВА

„ИЗВОР ЖИВЕ РЕЧИ

Датум објаве огласа: 20.03.2025.

На основу члана 27. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС” бр. 91/2019 и 92/23), Правилника o организацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС”, број 30 од 25. априла 2019) и Упутства за реализацију екскурзије и наставе у природи у основној школи Министарства просвете бр. 610-00-790/2010-01 од 16. 9. 2010. године и Годишњег плана рада школе за школску 2024/2025. годину, Основна школа „Драгомир Трајковић” у Жбевцу расписује

ОГЛАС

за прикупљање понуда за извођење екскурзије ученика од

I до VIII разреда у школској 2024/2025. години

Датум објаве огласа: 17.03.2025.