На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС”, број 16/2018 и 79/2023) – у даљем тексту: Уредба, Одлуке Школског одбора број 696. 23. 4. 2024. године и Решења Републичке дирекције за имовину Републике СрбијеСектор за имовински поступак о давању начелне сагласности на одлуку Школског одбора о давању у закуп, Пољопривредно-хемијска школа из Обреновца објављује

 

за прикупљање писмених понуда за давање у закуп

непокретности у јавној својини

Датум објаве огласа: 01.10.2024.

Предмет давања у закуп је фискултурна сала површине 502 квадратна метра, са свлачионицама (м/ж) површине по 21 квадратни метар, са пратећим простором која се налази у оквиру Пољопривредно-хемијске школе у Обреновцу, у Улици Милоша Обреновића број 90. Непокретност у јавној својини се даје у закуп на одређено време, на период од четири године, тако да се не мења намена пословног простора за време трајања закупа, односно да намена остаје обављање делатности средњег стручног образовања у терминима је од 20 до 21 час радним данима, суботом од 10 до 11 и недељом од 10 до 11 часова. У случају да школа у овом термину има активности према Годишњем плану рада школе или из било којих других разлога, предност коришћења сале имају ученици школе.

Почетни износ закупнине је 2500 динара по сату (школа није обвезник плаћања ПДВ-а). У износ закупнине урачунати су трошкови електричне енергије, воде, грејања и одржавања хигијене.

Право учешћа имају спортске организације регистроване као удружења, спортска друштва и клубови.

Понуду доставити поштом или лично на адресу Пољопривредно-хемијске школе, Милоша Обреновића 90, 11500 Обреновац, у затвореној коверти са назнаком: „Понуда за закуп непокретности у јавној својини ‒ не отварај”, а на полеђини коверте наводи се име понуђача, адреса, особа за контакт и телефон.

Полагање депозита у висини од 5000 динара врши се уплатом на рачун Пољопривредно-хемијске школе број 840-31302845-09, модел 97 са обавезним позивом на број одобрења 9301826040174231700, шифра плаћања 253.

Рок за повраћај депозита учесницима који нису успели у поступку прикупљања писмених понуда је десет дана од дана доношења одлуке о избору најповољнијег понуђача. У понуди обавезно навести број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита. Разгледање непокретности која се даје у закуп може се обавити сваког радног дана у периоду од 8 до 12 часова, уз претходну најаву доласка.

Понуда која се доставља обавезно садржи:

‒ Назив и седиште правног лица

‒ Копију Извода из одговарајућег регистра, односно решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа

‒ Пуномоћје за лице које заступа подносиоца понуде

‒ Доказ о уплати депозита и број рачуна за повраћај истог

‒ Износ закупнине која се нуди

‒ Изјаву понуђача да преузима обавезу да сноси одговорност за евентуалну штету или недостатак инвентара и да исту надокнади

Избор најповољнијег понуђача врши се применом критеријума висине понуђене закупнине. Уколико у поступку два или више понуђача понуде исти износ закупнине, комисија ће поступити у складу са чланом 9. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда.

Поступак прикупљања писмених понуда спровешће се и уколико пристигне једна понуда. Рок за достављање понуда је осам дана од дана објављивања огласа.

Јавно отварање понуда ће се обавити 11. 10. 2024. године са почетком у 13 часова у просторијама школе.

Подносиоци неблаговремене или непотпуне пријаве, односно понуде не могу учествовати у поступку јавног надметања или прикупљања писмених понуда, а непотпуне или неблаговремене пријаве, односно понуде се одбацују.

О извршеном избору понуђачи ће бити писмено обавештени у року три дана од дана доношења одлуке о избору.

Све додатне информације у вези са огласом могу се добити на телефон број: 011/8721-375.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу Правилника о реализацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС” бр. 30/2019) и Годишњег плана рада, ОШ „Моша Пијаде” Гудурица расписује следећу понуду

ОГЛАС

за достављање и прикупљање понуда за извођење екскурзије

за ученике Основне школе „Моша Пијаде” Гудурица у школској 2025/2026. години

 

Датум објаве огласа: 05.05.2025.

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.