На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/11, 88/13, 105/14, 104/16 – други закон, 108/16, 113/17, 95/18, 153/20 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” 16/18 и 79/23) ОШ „Иван Милутиновић”, Суботица расписује на основу Решења Републичке дирекције за имовину Републике Србије, број: 361-220/2024 од 27. 1. 2025. године

за прикупљање писмених понуда

за издавање фискултурне сале

Датум објаве огласа: 27.03.2025.

Непокретност се даје у закуп прикупљањем писмених понуда. У закуп се издаје – непокретност – фискултурна сала у својини Републике Србије на којој је ОШ „Иван Милутиновић” уписана као корисник, површине од 577 квадратних метара.

Предметна непокретност се издаје на одређено време до 1. јануара 2029. године.

Фискултурна сала се издаје у закуп регистрованим спортским клубовима за кошарку. Издаваће се радним данима од 20 до 21.30 часова.

Почетни износ закупнине је 1000 динара по термину, а термин је у трајању од 90 минута. Закупнина се плаћа месечно, и то до 5. у месецу за претходни месец.

Понуда која се доставља обавезно садржи:

‒ Доказ о уплати депозита, износ закупнине која се нуди, за спортска удружења: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.

‒ Изјава понуђача да преузима обавезу накнаде штете која настане у фискултурној сали његовом кривицом или другом непажњом.

Подносиоци неблаговремене или непотпуне пријаве, односно понуде не могу учествовати у прикупљању писмених понуда, а непотпуне или неблаговремене пријаве, односно понуде се одбацују.

Понуде се достављају на адресу: Основна школа „Иван Милутиновић” Суботица, Београдски пут број 50, непосредно или препорученом пошиљком у року од осам дана од дана објављивања огласа, у затвореној коверти уз назнаку: „Понуда за закуп фискултурне сале ‒ не отварај”. Непосредно радним даном од 8 до 14 часова секретару установе.

Увид у документацију непокретности и разгледање исте је сваког радног дана у од 8 до 12 часова код секретара школе, у року од 8 дана од објављивања огласа у јавном гласилу.

Депозит у износу од 2000 динара положити непосредно у школској благајни.

Положени депозит биће повраћен када одлука о издавању предметне непокретности у закуп постане коначна. У понуди обавезно наведите број рачуна за поврат положеног депозита.

О извршеном избору закупца, понуђач ће бити писмено обавештен, у року од пет дана од дана доношења одлуке.

Рок за подношење понуда је осам дана од дана објављивања огласа, након чега следи отварање понуда следећи радни дан у 12 часова. Школа задржава право да по овом огласу не изабере ниједног понуђача.

Све додатне информације у вези са огласом могу се добити на телефон број: 024/67-1180 код секретара школе Андрее Драгодан.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.

На основу Правилника o организацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС”, број 30/2019) и Одлуке Савета родитеља под бр. 200-07-1/3 од 10. 2. 2025. године, Основна школа „18.октобар из Новог Орахова расписује

ОГЛАС

за прикупљање понуда за извођење екскурзија и наставе у природи

у школској 2024/2025. години

Датум објаве огласа: 06.04.2025.