Основна школа „Јован Дучић”, Петроварадин, објављује

О спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп кантине. Даје се у закуп кантина од 18 квадратних метара са коришћењем санитарног чвора која се налази у згради ОШ „Јован Дучић”, Петроварадин (хол школе), намењена за промет, продају хране, безалкохолних пића и кондиторских производа у оригиналном паковању, са могућношћу продаје пецива за потребе ученика и запослених у школи, у складу са Законом о безбедности хране („Службени гласник РС” бр. 41/2009 и 17/2019). Почетни износ закупнине износи 10.000 динара месечно.

Датум објаве огласа: 17.09.2024.

Рок трајања закупа је годину дана од дана закључења уговора. Прометом хране може да се бави правно лице и предузетник који је регистрован у регистар привредних субјеката и који је уписан у Централни регистар објеката које води Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде (члан 15. Закона о безбедности хране „Службени гласник РС”, бр. 41/09 и 17/19) Закупац може бити субјект у пословању храном, односно правно лице и предузетник, одговорно за испуњење законских услова за пословање храном којом управља у складу са Законом о безбедности хране („Службени гласник РС”, бр. 41/09 и 17/19).

Правна лица и предузетници као закупци морају испуњавати следеће услове:

‒ Податке о подносиоцу понуде: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, порески идентификациони број, матични број, број телефона, потпис овлашћеног лица као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве

‒ Да одговорно лице у последњих пет година није кажњавано, те да предузетнику или правном лицу није изречена мера забране обављања делатности

‒ Да правно лице није било у блокади у задње две године

‒ Да предузетник или законски заступник правног лица поседује сертификат постигнут о положеној теорији НАССР (хасап)

‒ Уверење пореске управе о измиреним порезима и доприносима и локалне пореске адмиистрације о измиреним пореским обавезама

‒ Потврда о упису привредног субјекта-физичког лица-предузетника у централни регистар Министарства пољопривреде и трговине.

‒ Понуђену висину закупнине

Право учешћа у подношењу писмених понуда, ради стицања својства закупца имају правна лица и предузетници која доставе потпуну и благовремену понуду. Критеријум за избор је највиша понуђена цена, технички задовољавајуће понуде у складу са Законом о безбедности хране („Службени гласник РС” бр. 41/2009 и 17/2019). Поступак давања у закуп кантине обавиће се прикупљањем писмених понуда након оглашавања у средствима јавног информисања у складу са Уредбом о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда и добијеним сагласностима од надлежних органа. Образац понуде се преузима у школи. Поступак издавања у закуп спровешће се и ако пристигне само једна понуда. Поступак давања у закуп спровешће Комисија коју именује директор школе и која ће током поступања давања у закуп у ту сврху користити службени печат школе. Избор најповољнијег понуђача вршиће се применом критеријума висине понуђене закупнине. Понуде се достављају у року од осам дана од дана објављивања огласа. Понуђач понуду подноси у затвореној коверти лично (најкасније до 10 сати задњег дана за достављање понуда) или поштом на адресу Основна школа „Јован Дучић”, Петроварадин, Прерадовићева 6, са назнаком: „Понуда за закуп кантине ‒ не отварај” часова. Непотпуне и неблаговремене понуде неће бити разматране.

Понуђачи су дужни да као гаранцију за озбиљност понуде уплате депозит у износу од 4.000 динара у року од пет дана од дана објављивања огласа на рачун школе број: 840-4651760-44 уз навођење сврхе дознаке: „Учествовање на огласу за закуп кантине”.

Разматрање приспелих писмених понуда и избор најповољније понуде извршиће Комисија у просторијама: ОШ „Јован Дучић” Петроварадин. О извршеном избору закупца, понуђачи ће бити писмено обавештени.

Све додатне информације и обавештења у вези са огласом, заинтересовани понуђачи могу добити сваког радног дана од 10 до 12 часова на телефон број: 021/6433201, или путем имејла: sekretar.jducic@eunet.rs, особа за контакт је секретар школе Драгана Бојовић.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.

На основу Правилника o организацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС”, број 30/2019) и Одлуке Савета родитеља под бр. 200-07-1/3 од 10. 2. 2025. године, Основна школа „18.октобар из Новог Орахова расписује

ОГЛАС

за прикупљање понуда за извођење екскурзија и наставе у природи

у школској 2024/2025. години

Датум објаве огласа: 06.04.2025.

На основу Правилника о организацији и остваривању наставе у природи и екскурзије („Службени гласник РС” – „Просветни гласник” бр. 30/19) и Упутства Министарства просвете за реализацију екскурзије и наставе у природи у основној школи бр. 610-00-790/2010-01 од 16. 9. 2010. године Основна школа „Проф. др Недељко Кошанин” Дeвићи, расписује

ОГЛАС

за прикупљање понуда за реализацију  екскурзија ученика IVIII разреда

за школску 2024/2025. годину

Датум објаве огласа: 04.04.2025.