На основу члана 7. Уредбe о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и припкупљања писмених понуда (Службени гласник РС” бр. 16/18 и 79/23) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп школског простора ОШ „Јожеф Атила” Нови Сад објављује

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп школског простора

Датум објаве огласа: 29.10.2024.

Кантине

Даје се у закуп кантина од 26 квадратних метара са коришћењем санитарног чвора који се налази у згради ОШ „Јожеф Атила” Нови Сад (холу школе), намењена за промет, продају хране, безалкохолних пића и кондиторских производа у оригиналном паковању, са могућношћу продаје пецива за потребе ученика и запослених у школи, у складу са Законом о безбедности хране („Службени гласник РС” бр. 41/09 и 17/2019).

Прометом хране може да се бави правно лице и предузетник који је регистрован у Регистар привредних субјеката и који је уписан у Централни регистар објеката које води Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде, (члан 15. Закон о безбедности хране „Службени гласник РС” бр. 41/2009 и 17/2019).

Закупац може бити субјект у пословању храном тј. правно или физичко лице, односно предузетник одговорно за испуњење законских услова за пословање храном којом управља у складу са Законом о безбедности хране („Службени гласник РС” бр. 41/09 и 17/19).

 

Правна лица и предузетници као закупци морају испуњавати следеће услове:

‒ Податке о подносиоцу понуде: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, порески идентификациони број, матични број, број телефона, потпис овлашћеног лица као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве

‒ Да одговорно лице у последњих пет година није кажњавано, те да предузетнику или правном лицу није изречена мера забране обављања делатности

‒ Да правно лице није било у блокади у задње две године

‒ Да предузетник или законски заступник правног лица поседује сертификат постигнућа о положеној теорији HACCP (хасап)

‒ Уверење пореске управе о измиреним порезима и доприносима и локалне пореске администрације о измиреним пореским обавезама

‒ Потврда o упису привредног субјекта ‒ физичког лица ‒ предузетника у централни регистар Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде и Министарства трговине.

Почетни износ закупнине износи 20.000 динара месечно са ПДВ-ом, уз обавезу уплате закупа до петог у месецу за предходни месец

Кантина се даје у закуп  на време од 1 године рачунајући од дана закључења уговора.

Критеријум за избор је највиша понуђена цена, технички задовољавајуће понуде у складу са Законом о безбедности хране („Службени гласник РС” бр. 41/2009 и 17/2019).

Поступак ће се сматрати успешним у случају да пристигне најмање једна благовремена и потпуна понуда у којој је прихваћен почетни износ закупнине. Лице чија је понуда најповољнија дужно је да у року од 15 дана од дана добијања обавештења приступи закључењу уговора. Поступак давања у закуп кантине обавиће се прикупљањем писмених понуда након оглашавања у средствима јавног информисања у складу са Уредбом о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања уз закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и припкупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/18 и 79/23) и добијеним сагласностима од надлежних органа.

Поступак давања у закуп спровешће Комисија коју ће именовати директор школе и која ће током поступања давања у закуп у ту сврху користити службени печат школе.

Избор најповољнијег понуђача вршиће се применом критеријума висине понуђене закупнине.

Понуде се достављају у року од 8 дана од дана објављивања огласа. Понуђач понуду подноси у затвореној коверти лично (најкасније до 10 сати последњег дана за достављање понуда) или поштом на адресу Основна школа „Јожеф Атила” Нови Сад, Шарпланинска 28, са назнаком: „Понуда за закуп кантине ‒ не отварај”. Непотпуне и неблаговремене понуде неће бити разматране. Уколико изабрани најповољнији понуђач одустане од учињене понуде након окончања јавног надметања, односно не закључи уговор о закупу, уговор ће бити понуђен следећем најповољнијем понуђачу.

Уколико у поступку два или више понуђача понуде исти износ закупнине, Комисија ће позвати понуђаче који су понудили исти износ закупнине, да у року од три дана од дана пријема позива, доставе нову писмену затворену понуду, са увећаним износом закупнине у односу на претходно дату понуду, а које понуде ће Комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача.

Уколико понуђачи у року од три дана не доставе нову понуду, односно ако су понуђачи доставили нову понуду са истоветном закупнином, Комисија задржава право да избор најповољнијег понуђача изврши по слободном уверењу.

Разматрање приспелих писмених понуда и избор најповољније понуде извршиће Комисија петог дана од дана истека рока за подношење понуда, у просторијама ОШ „Јожеф Атила”, Нови Сад, Шарпланинска 28.

О извршеном избору закупца, понуђачи ће бити писмено обавештени у року од пет дана од дана доношења одлуке.

Све додатне информације и обавештења у вези са огласом, заинтересовани понуђачи могу добити путем имејл адресе: jatila.ns.edu@gmail.com.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу Правилника о реализацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС” бр. 30/2019) и Годишњег плана рада, ОШ „Моша Пијаде” Гудурица расписује следећу понуду

ОГЛАС

за достављање и прикупљање понуда за извођење екскурзије

за ученике Основне школе „Моша Пијаде” Гудурица у школској 2025/2026. години

 

Датум објаве огласа: 05.05.2025.

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.