На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/11, 88/13 и 105/14, 104/16,108/16,113/17 и 95/18 и 153/20), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/23), Одлуке Школског одбора Десете гимназије „Михајло Пупин” деловодни бр. 4-12/38 од 12. 7. 2024. године и Решења о добијању начелне сагласности Републичке дирекције за имовину Републике Србије 04 број: 361-245/2024 од 17. 1. 2025, Десета гимназија „Михајло Пупин”, Нови Београд, расписује

за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп непокретности у јавној својини (три учионице)

Датум објаве огласа: 06.03.2025.

Закуподавац:

Десета гимназија „Михајло Пупин”, Антифашистичке борбе бр. 1А, 11070 Нови Београд

Предмет закупа:

Део школског простора ‒ три учионице, површине по 56 квадратних метара, које се налазе у приземљу објекта школе, уз пратећу опрему (клупе, столице и табла)

Намена:

Предметни простор ће се користити искључиво за образовну делатност (кроз курсеве, обуке, едукације у оквиру програма намењених проширивању знања), суботом и недељом у периоду од 8 до 20 часова

Почетна цена закупа:

Почетна цена закупа са којом се може конкурисати је 1200 динара без ПДВ-а, по термину у трајању од сат времена коришћења по учионици

Рок закупа:

Учионице се издају на период од једне године, уз могућност продужења

уговора, а најдуже до три године

Услови закупа:

Десета гимназија „Михајло Пупин” са одабраним понуђачем закључиће уговор о закупу, на рок из претходног става, којим ће бити прецизирани услови, као и међусобна права и обавезе.

Начин, место и време достављања и отварања понуда:

Понуда мора бити јасна и недвосмислена, као и оверена печатом и потписана од овлашћеног лица понуђача. Право подношења понуда имају физичка и правна лица и предузетници.

Понуда која се доставља обавезно треба да садржи:

‒ доказ о уплати депозита

‒ износ закупнине која се нуди за простор

‒ податке о подносиоцу понуде, и то:

за физичка лица: име и презиме, адресу, број личне карте, ЈМБГ;

за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, ЈМБГ, назив радње, матични број; за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца понуде

Понуде се достављају непосредно у секретаријат школе радним данима од 11 до 13 часова, или препорученом пошиљком на адресу школе са назнаком: „Понуда за закуп простора ‒ не отварати”. На полеђини коверте понуђач назначава своју адресу и контакт телефон.

Рок за подношење понуда је осам дана од дана објављивања огласа, до 10 часова последњег дана овог рока, након чега следи отварање понуда истог дана у 11 часова, у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 11 часова. Отварању могу присуствовати понуђачи или њихови представници са уредним пуномоћјем за заступање.

Неблаговремене и непотпуне понуде учесника се не разматрају и одбацују се. Поступак разматрања понуда спровешће се и уколико на оглас пристигне најмање једна благовремена и потпуна понуда. Уколико два понуђача дају исту понуду, као најповољнија сматраће се понуда која је раније предата. Разгледање простора је могуће сваког радног дана од 11 до 13 часова, док траје оглас.

Висина и начин полагања депозита:

Учесници су дужни да уплате депозит у висини од 2000 динара, на рачун школе бр. 840-31302845-09 који се води код Управе за трезор, са позивом на број по моделу 97 3501688040174231700 сврха: „Учешће на јавном позиву” и да доказ о уплаћеном депозиту поднесу заједно са понудом у затвореној коверти. Уплаћени депозит биће враћен само учесницима чија понуда не буде изабрана као најповољнија у року од 8 дана, од дана доношења одлуке о избору најповољнијег понуђача. У понуди обавезно навести број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.

 

Одабир најповољнијег понуђача:

Одлука о избору најповољније понуде биће донета на основу коначне ранг-листе, предлога комисије за избор најповољнијег понуђача, који се врши применом критеријума висине понуђене закупнине. Одлука о избору најповољније понуде биће донета најкасније у року од пет дана од дана отварања понуда.

Сви учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољнијих понуда у року од пет дана од дана доношења одлуке о избору најповољнијег понуђача.

Све додатне информације у вези са огласом могу се добити на телефон број: 011/2144-740 сваког радног дана од 12 до 14 часова.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу Правилника о реализацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС” бр. 30/2019) и Годишњег плана рада, ОШ „Моша Пијаде” Гудурица расписује следећу понуду

ОГЛАС

за достављање и прикупљање понуда за извођење екскурзије

за ученике Основне школе „Моша Пијаде” Гудурица у школској 2025/2026. години

 

Датум објаве огласа: 05.05.2025.

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.