На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016 ‒ др. закон, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024); члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини и поступцима надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023) у складу са одлуком Школског одбора деловодни бр. бр. 50 од 24. 1. 2025, XII београдска гимназија расписује

 

којим се позивају понуђачи да поднесу понуде за закуп школског простора

Датум објаве огласа: 21.02.2025.
  1. Фискултурна сала површине 500 квадратних метра за бављење спортом ‒ кошарка. Почетни износ закупнине 5000 динара по часу. Термини коришћења сале су радним даном од 20 до 24 часа и суботом и недељом од 8 до 21 час.
  2. Простор површине 91 квадратни метар у сутерену школе – фото-атеље. Почетна цена закупа 60.000 месечно.

 

Понуда треба да садржи следеће елементе:

‒ Све податке о подносиоцу понуде

‒ Термине за које су понуђачи заинтересовани (за фискултурну салу)

Висину закупнине по термину/месечну висину закупнине. Простор под тачком 1. се даје у закуп на време од 2 године, а под тачком 2. на 4 године. Налази се на адреси Војводе Степе 82, Београд. Право учешћа у поступку прикупљања понуда, ради стицања својства закупца имају правна лица, која доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде се може преузети код секретара школе сваког радног дана у времену од 9 до 13 часова или на сајту школе. Понуде се достављају на адресу: Војводе Степе 82, Београд у затвореној коверти са назнаком: „Понуда за школски простор – не отварати”, разматрање приспелих понуда врши комисија у року од три дана од дана истека рока за подношење понуда. Непотпуне и неблаговремене понуде, неће се узимати у разматрање.

Упутство за састављање понуде:

Да би понуда била потпуна и уредна треба да садржи следећу документацију:

‒ Редни број и опис простора на који се понуда односи

‒ Све податке о подносиоцу понуде: пун и тачан назив правног лица, адреса, седиште, решење о регистрацији, број текућег рачуна са називом и адресом пословне банке, ПИБ, матични број

‒ Доказ да су измирили све обавезе код досадашњег закуподавца (оверена потврда, која садржи адресу и телефон, како би се наводи из потврде могли проверити)

Основни критеријум за оцену понуда и одабир најповољнијег понуђача, односно будћег закупца биће највиша понуђена цена.

Поступак давањa на коришћење школског простора путем писмених понуда сматра се успелим уколико је приспела најмање једна благовремена и уредна понуда.

 

Све додатне информације у вези огласа могу се добити на телефон број: 011/2460-361.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу Правилника о реализацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС” бр. 30/2019) и Годишњег плана рада, ОШ „Моша Пијаде” Гудурица расписује следећу понуду

ОГЛАС

за достављање и прикупљање понуда за извођење екскурзије

за ученике Основне школе „Моша Пијаде” Гудурица у школској 2025/2026. години

 

Датум објаве огласа: 05.05.2025.

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.