На основу члана 22. став 1. и члана 34. Закона о јавној својини члан 6. став 1. и члан 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда, Одлуком о утврђивању закупнина за пословни простор на коме је носилац права јавне својине Град Београд, односно на коме Град Београд има посебна својинска овлашћења, Одлуке Школског одбора бр. 376/24 од 12. 9. 2024. године, ОШ „Јајинци” из Београда, расписује

 

о прикупљању писмених понуда

за издавање у закуп дела школског простора

Датум објаве огласа: 03.10.2024.

ОШ „Јајинци” (закуподавац) даје у закуп: подрумски део школе пет квадратних метара, који се налази у Улици Илије Петровића 12. Услови под којима се даје непокретност у закуп: простор се издаје у закуп на период од годину дана од дана закључења уговора и с правом на једнострани раскид у случају коришћења супротно намени за коју се издаје, и у случају других разлога и у поступку који ће бити регулисан уговором о закупу. Сврха и намена коришћења простора: испорука ужине. Време и место одржавања јавног отварања приспелих понуда: 11. 10. 2024. године у 12 часова, у просторијама ОШ „Јајинци”, Илије Петровића бр. 12. Одлука о избору најповољније понуде биће донета у року од пет дана од дана јавног отварања понуда. Избор најповољнијег понуђача врши се применом критеријума висине понуђене закупнине. Начин, место и време за достављање понуда: Рок за достављање понуда је осам дана од дана оглашавања огласа, лично или путем поште у затвореној коверти са обавезном назнаком: „Понуда за закуп школског простора и намена за коришћење простора за испоруку ужине – не отварати”, на адресу: ОШ „Јајинци”, Илије Петровића 12, или непосредно у секретаријат школе, сваког радног дана у времену од 8 до 14 часова, са називом и адресом понуђача на полеђини коверте. Понуда мора бити јасна и недвосмислена, као и оверена печатом и потписана од овлашћеног лица понуђача. Право подношења понуда имају правна лица и предузетници. Понуда која се доставља обавезно треба да садржи: износ закупнине која се нуди, податке о подносиоцу понуде, и то: а) за предузетнике: име и презиме предузетника; адресу; број личне карте; ЈМБГ; назив радње; матични број; б) за правна лица: назив и седиште; копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа; као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца понуде. Неблаговремене и непотпуне понуде неће бити узете у разматрање. Разгледање просторија, као и увид у документацију је могуће сваког радног дана од 10 до 12 часова, док траје оглас. Почетна висина закупнине за: 6000 динара месечно са урачунатим ПДВ-ом плус трошкови пословног простора. Понуђач мора навести у коју намену жели да користи простор и којим даном би користио простор. Висина, начин полагања и враћања депозита: уз понуду се доставља доказ о уплати депозита у висини од 6000 динара, на рачун школе 840-1703666-60. Сви понуђачи су у обавези да у понуди доставе податке о својим рачунима ради повраћаја депозита. Депозит ће се вратити понуђачима који нису избарани у року од пет дана од дана закључења уговора са изабраним понуђачем.

Све додатне информације у вези са огласом могу се добити на телефон број: 011/3941-826.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу Правилника о реализацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС” бр. 30/2019) и Годишњег плана рада, ОШ „Моша Пијаде” Гудурица расписује следећу понуду

ОГЛАС

за достављање и прикупљање понуда за извођење екскурзије

за ученике Основне школе „Моша Пијаде” Гудурица у школској 2025/2026. години

 

Датум објаве огласа: 05.05.2025.

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.