На основу члана 34. Закона о јавној својини (Службени гласник РС” бр. 105/14), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини и поступцима надметања и прикупљања писмених понуда (Службени гласник РС” бр. 24/12), Школски одбор ОШ „Младост, расписује

о давању у закуп непокретности путем прикупљања писмених понуда

Датум објаве огласа: 16.12.2024.

Предмет давања у закуп:

‒ Простор велика фискултурна сала, површине 449,45 квадратних метара и мала фискултурна сала, површине 142,15 квадратних метара у ОШ „Младост” Нови Београд, Гандијева 99.

Намена школског простора који се даје на коришћење у закуп: спортски клубови који обављају спортску делатност (у даљем тексту: понуђач)

Период давања на коришћење: од 1. 1. 2025. године до 31. 8. 2025. године, а све према важећем школском календару за школску 2024/25. годину, радним данима (понедељак ‒ петак) у вечерњим сатима од 19.30 до 22.00 часа и суботом од 8 до 12 часова.

Почетна висина закупнине за велику фискултурну салу износи 2500 динара по једном сату коришћења (60 минута), за малу фискултурну салу износи 2000 динара по једном сату коришћења (60 минута).

Понуда обавезно садржи: висину понуђене закупнине, број термина које понуђач жели да закупи на месечном нивоу, дан време коришћења термина, назив и седиште правног лица.

Понуде се достављају у року од 8 дана од дана објављивања позива поштом или непосредно на адресу Гандијева 99, Нови Београд у времену од 8 до 12 часова.

На затвореној понуди понуђач мора ставити напомену: „Понуда за закуп – са назнаком за фисклутурну салу”.

Време и место увида у документацију: 24. 12. 2024. године у 14 часова. Дана 20. 12. 2024. године у 13.30 часова обилазак и разгледање непокретности која се даје у закуп.

Понуда која се доставља обавезно треба да садржи: назив и седиште правног лица, копија решења о упису у регистар код надлежног органа, копија ПИБ, копија картона депонованог потписа.

Неблаговремене или непотпуне пријаве, односно понуде се неће узимати у разматрање. Понуде ће отварати Комисија 24. 12. 2024. године у 13.30 часова у ОШ „Младост” Нови Београд и сачинити записник који прослеђује Школском одбору школе на одлучивање.

Поступак давањa на коришћење школског простора путем писмених понуда сматра се успелим уколико је приспела најмање једна благовремена и уредна понуда. Школски одбор задржава право да изабере понуду која је у најбољем интересу школе. Школски одбор ће доставити свим понуђачима обавештење о резултату огласа. Право учешћа имају домаћа правна лица.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу Правилника о реализацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС” бр. 30/2019) и Годишњег плана рада, ОШ „Моша Пијаде” Гудурица расписује следећу понуду

ОГЛАС

за достављање и прикупљање понуда за извођење екскурзије

за ученике Основне школе „Моша Пијаде” Гудурица у школској 2025/2026. години

 

Датум објаве огласа: 05.05.2025.

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.