На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 105/14), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини и поступцима надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 24/12), ОШ Соња Маринковић, Нови Сад, расписује

о давању у закуп непокретности путем прикупљања писмених понуда

 

Датум објаве огласа: 21.11.2024.

Предмет давања у закуп:

 

‒ Фискултурна сала

Предмет давања у закуп путем прикупљања писмених понуда је фискултурна сала површине 201,80 квадратних метара, са припадајућом свлачионицом и тоалетом. Почетни износ закупнине је 1075 динара по термину, а термин је у трајању од 60 минута.У износ закупнине нису урачунати  трошкови одржавања хигијене, дежурство радника као и евентуалне штете које настану кривицом закупца, ове трошкове сноси закупац. Фискултурна сала се неће издавати уторком и четвртком и државним празницима, а понуђени термини могу бити измењени у складу са Одлуком о давању у закуп пословног простора у јавној својини Града Новог Сада за организовање спортских, културних, образовних, привредних и других манифестација од значаја за Град Нови Сад који утврђује Градско веће решењем, на предлог Градске управе за спорт и омладину, без накнаде.

Фискултурна сала ће се изадавати:

Понедељком: од 19.30 до 21.00 час за децу школског узраста

Средом: од 19.30 до 21.00 час за децу школског узраста

Петком: од 19.30 до 21.00 час за децу школског узраста

Стручно-васпитни рад са децом могу обављати само спортски стручњаци који имају одговарајуће више и високо образовање у области физичког васпитања и спорта, или су поред основне стручне оспособљености и посебно стручно оспособљени за рад са децом Закон о спорту („Службени гласник РС”, бр. 10/2016).

Рок трајања закупа: од момента закључења уговора о закупу до краја школске године изузев јула и августа када се фискултурна сала не издаје.

Фискултурна сала се даје у закуп за спортове који се играју у затвореном простору (кошарка, одбојка, рукомет), осим за мали фудбал. Право на учешће имају сва правна лица и предузетници.

Понуда која се доставља обавезно садржи:

‒ За правна лица: назив и седиште, копију решења о упису првног лица у регистар код надлежног органа, потврда о пореском идентификационом броју као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве и спорт који понуђач жели да обавља у сали.

За предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствен број грађана, назив радње, матични број и износ закупнине која се нуди. Понуђач понуду подноси у затвореној и запечаћеној коверти, лично или поштом на адресу: ОШ „Соња Маринковић”, Нови Сад, Пушкинова 28, са назнаком: „Понуда за закуп сале – не отварај”.

Рок за подношење понуда је 8 дана од дана од објављивања. Неблаговремене и непотпуне понуде ће се одбацити.

Јавно отварање писмених понуда обавиће се деветог дана од дана објављивања огласа у 11 часова на адреси ОШ „Соња Маринковић”, Пушкинова 28, 21000 Нови Сад.

Поступак ће се сматрати успешним у случају да пристигне најмање једна благовремена и потпуна понуда у којој је прихваћен почетни износ закупнине. Лице чија је понуда најповољнија дужно је да у року од 15 дана од дана добијања обавештења приступи закључењу уговора.

Све додатне информације и обавештења у вези огласа, заинтересовани понуђачи могу добити сваког радног дана од 10 до 12 часова, на телефон број: 021/6364-787. Особа за контакт је Лепосава Викторовић.

 

‒ Киоска

Предмет давања у закуп путем прикупљања писмених понуда јe киоск у приземљу школског објекта, нето површине 5 квадратних метара намењен за промет, продају кондиторских и прехрамбених производа у оригиналном паковању и безалкохолних пића, са могућношћу продаје пецива за потребе ученика и запослених у школи, (у складу са Законом о безбедности хране „Службени гласник РС”, бр. 41/09 и 17/2019), у интервалу од 7 до 17 часова, сваког дана од понедељка до петка.

Прометом хране може се бавити правно лице и предузетник који је регистрован у Регистру привредних субјеката и који је уписан у Централни регистар објеката које води Министарство пољопривреде шумарства и водопривреде (члан 15. Закона о безбедности хране „Службени гласник РС”, бр. 41/2009 и 17/2019).

Закупац може бити субјект у пословању храном: правно лице и предузетник одговорно за испуњење законских услова за пословање храном којом управља, у складу са Законом о безбедности хране („Службени гласник РС”, бр. 41/2009 и 17/2019).

Правна лица и предузетници као закупци морају испуњавати следеће услове:

‒ Да одговорно лице у последњих пет година није кажњавано, те да предузетнику или правном лицу није изречена мера забране обављања делатности

‒ Да предузетник или законски заступник правног лица поседује сертификат постигнућа о положеној теорији НАССР (хасап)

‒ Уверење пореске управе о измиреним порезима и доприносима и локалне пореске администрације о измиреним пореским обавезама

‒ Потврда о упису привредног субјекта, предузетника у централни регистар Министарства пољопривреде и трговине

Почетни износ закупнине износи 5000 динара. Киоск се даје у закуп од момента закључења уговора до краја школске године. Право учешћа у подношењу писмених понуда, ради стицања својства закупца имају правна лица и предузетници који доставе потпуну и благовремену понуду.
Поступак давања у закуп киоска обавиће се прикупљањем писмених понуда након оглашавања у средствима јавног информисања у складу са Уредбом о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018).

Понуде се достављају у року од 8 дана од дана објављивања огласа. Понуђач понуду подноси у затвореној коверти лично или поштом на адресу ОШ „Соња Маринковић”, Нови Сад, Пушкинова 28, са назнаком: „Понуда за закуп киоска ‒ не отварај”.

Непотпуне и неблаговремене понуде неће бити разматране. Разматрање приспелих писмених понуда и избор најповољније понуде извршиће деветог дана од дана објављивања огласа у 11 часова на адреси ОШ „Соња Маринковић”, Пушкинова 28, 21000 Нови Сад.

О извршеном избору закупца, понуђачи ће бити писмено обавештени у року од пет дана од дана доношења одлуке.

Све додатне информације и обавештења у вези са огласом, заинтересовани понуђачи могу добити сваког радног дана од 10 до 12 часова, на телефон број: 021/6364-787 или путем имејл адресе: ossmnsad@ gmail.com, oсоба за контакт је секретар школе Лепосава Викторовић.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу Правилника о реализацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС” бр. 30/2019) и Годишњег плана рада, ОШ „Моша Пијаде” Гудурица расписује следећу понуду

ОГЛАС

за достављање и прикупљање понуда за извођење екскурзије

за ученике Основне школе „Моша Пијаде” Гудурица у школској 2025/2026. години

 

Датум објаве огласа: 05.05.2025.

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.