На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС”, бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016 – др. закон, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024) члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), Покрајинске скупштинске одлуке о прибављању, располагању и управљању стварима у јавној својини Аутономне Покрајине Војводине („Службени лист АП Војводине” број 45/2018 и 45/2023), Одлуке Школског одбора број: 01-1274 од 30. 10. 2024. године, Закључкa Покрајинске владе број: 003239117 2024 09413 000 000 060 070 04 042 од 20. 11. 2024. године и Одлуке Школског одбора број: 01-12 од 16. 1.2025. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп школског простора Гимназије „Светозар Марковић”, Нови Сад, објављује

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп

школског простора

Датум објаве огласа: 22.01.2025.

Гимназија „Светозар Марковић”, Нови Сад (закуподавац) даје у закуп школски простор, и то: свечану салу површине 184 m2 , просторију у сутерену површине 117,6 m2 , учионицу број 3 површине 65,7 m2 , учионицу број 4 површине 56,55 m2 , учионицу број 13 површине 56 m2 и учионицу број 14 површине 48,64 m2 , који се налази у Улици Његошева 22.

Услови под којима се непокретност даје у закуп: простор се даје у закуп на период од дана закључења уговора до 20. 11. 2025. године. Простор се даје у закуп само суботом у периоду од 10 до 16 часова

Сврха и намена коришћења простора је едукација деце и младих у области уметности ‒ глуме.

Време и место одржавања јавног отварања приспелих понуда: 30. 1. 2025. године у 13 часова, у просторијама Гимназије „Светозар Марковић”, Нови Сад, Његошева 22

Одлука о избору најповољније понуде биће донета у року од осам дана од дана јавног отварања понуда. Избор најповољнијег понуђача врши се применом критеријума висине понуђене закупнине.

Начин, место и време за достављање понуда: рок за достављање понуда је осам дана од дана објављивања огласа, односно до дана 30. 1. 2025. до 13 часова. Понуђач понуду подноси лично или поштом у затвореној коверти са обавезном назнаком: „Понуда за закуп школског простора – не отварати”, на адресу: Гимназија „Светозар Марковић”, Његошева 22, 21101 Нови Сад. Образац понуде се преузима у школи.

Право подношења понуда имају правна лица и предузетници.

Понуда која се доставља обавезно треба да садржи: доказ о уплати депозита, износ закупнине која се нуди, податке о подносиоцу понуде, и то за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствен матични број грађана, назив радње, матични број; за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца понуде.

Неблаговремене и непотпуне понуде неће бити узете у разматрање. Разгледање просторија, као и увид у документацију је могуће сваког радног дана од 12.30 до 13.30 часова, док траје оглас. Почетна висина закупнине је 570 динара без ПДВ-а по једном термину у трајању од 60 минута. Понуђач мора навести у којим терминима би користио простор.

Висина, начин полагања и враћања депозита: уз понуду се доставља доказ о уплати депозита у висини од 10.000 динара, на рачун школе број: 840-31302845-09 модел 97, позив на број 9001762040174231700 уз навођење сврхи дознаке: „Учестовање на огласу за закуп школског простора”. Сви понуђачи су у обавези да у понуди наведу број рачуна на који ће се извршити повраћаја депозита. Депозит ће се вратити понуђачима који нису избарани у року од пет дана од дана закључења уговора са изабраним понуђачем. Уколико подносилац писмене понуде буде изабран за најповољнијег понуђача, а не закључи уговор о закупу, губи право на враћање депозита.

Поступак прикупљања писмених понуда спровешће се и уколико пристигне једна понуда.

Уколико у поступку два или више понуђача понуде исти износ закупнине, комисија ће позвати понуђаче који су понудили исти износ закупнине, да у року од три дана од дана пријема позива, доставе нову писмену затворену понуду, са увећаним износом закупнине у односу на претходно дату понуду, а које понуде ће комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача. Уколико понуђачи у року од три дана не доставе нову понуду, односно ако су понуђачи доставили нову понуду са истоветном закупнином, комисија ће путем жреба извршити избор најповољнијег понуђача.

Све додатне информације у вези са огласом могу се добити на телефон број: 021/4721-924.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу Правилника о реализацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС” бр. 30/2019) и Годишњег плана рада, ОШ „Моша Пијаде” Гудурица расписује следећу понуду

ОГЛАС

за достављање и прикупљање понуда за извођење екскурзије

за ученике Основне школе „Моша Пијаде” Гудурица у школској 2025/2026. години

 

Датум објаве огласа: 05.05.2025.

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.