ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА У БЕОГРАДУ: ОД ТЕОРИЈЕ ДО ПРАКСЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ

Еколошки идентитет ученика

Потребно је укључити више активности на отвореном за ђаке, попут истраживања природе, садње школских башти и обиласка угрожених природних локалитета, а еколошке теме повезати с градивом различитих предмета. Такође, ученике треба подстаћи на учешће у локалним еколошким пројектима и акцијама, као и да анализирају стварне проблеме из свог окружења и истраже њихове узроке и могућа решења, јер је то најбољи начин да развију вештине које ће користити за решавање изазова у будућности

Србија се суочава с растућим еколошким проблемима и претњама по природу, њене ресурсе и јавно здравље, као што су сеча шума, загађење ваздуха, воде и земљишта, дивље депоније. Како би се постигле системске промене, потребно је, између осталог, окренути се еколошком образовању будући да је најважнији исход еколошког образовања еколошки одговорно понашање грађана. У савременом […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn