ПРЕДНОСТИ ИНОВАЦИЈА

Инклузивна пракса кроз интегративни приступ

Учитељица Основне школе „Моша Пијаде” у Жагубици Звонимирка Јовичић осмислила је активности које су ученицима комбинованог одељења првог и другог разреда омогућиле да на часовима допунске и редовне наставе, кроз игру, употребoм различитих материјала и образовних технологија, лакше савладају оба писма. Створено је окружење које је било испуњено подршком за све ученике, без обзира на разлике у темпу учења, а касније је то допринело и развијању толеранције, сарадње и међусобног уважавања

У свету који се све више глобализује, познавање различитих писама од суштинског је значаја за сваког појединца. У контексту нашег образовног система ученици се с овим изазовом сусрећу савладавањем два писма – ћирилице и латинице. Инклузивна пракса кроз интегративни приступ представља ефикасан начин за превазилажење ових изазова, омогућавајући свим ученицима да, без обзира на индивидуалне […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn