РАЗВОЈ ЧИТАЊА И ПИСАЊА КОД ДЕЦЕ

Родитељи кључни у развоју ране писмености

Заједничка активност читања родитеља и деце, још у раном детињству, треба да буде пријатна, пуна позитивних емоција, да подстиче, што доводи до покретања позитивних асоцијација у уму детета. Дете бива подстакнуто на размишљање, маштање, истраживање, тражење нових одговора, укратко на упознавање света око себе

Уколико се прихвати свеобухватна дефиниција читања као „сагледавања смисла из штампане речи”, онда се може говорити о ангажовању и активном укључивању деце у изградњу сопственог читалачког искуства још од најранијег детињства. Деца узраста од две до четири године су у одличном периоду за усвајање читања као свакодневне пријатне активности, која доноси радост и малишанима и […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn