САЗНАЛИ НА СЕМИНАРУ – ПРИМЕНИЛИ У ПРАКСИ

Технологија, предузетништво и тимовање

Образовно-васпитни процес у Основној школи „Уједињене нације” у Београду више је од учења и стицања знања на часовима. Полазећи од уверења да знање није затворено, већ да се оно формира, односно конструише индивидуално и у друштвеним односима, важно је да ђаци уче као кокреатори процеса учења. То значи да је учење употпуњено методама рада и садржајима који им омогућавају да активно учествују у конструисању својих знања

Пројекат „Учимо кроз акцију: Технологија, предузетништво и тимовање” био је заснован на интегрисаном приступу у настави и подразумевао је да ученици 7/7, кроз примену вештачке интелигенције, Микробита (Micro:bit) и предузетничких компетенција усвоје знања и развију вештине неопходне за функционисање у савременом друштвеном контексту. На часу који је више личио на стартап хакатон него на традиционални […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn