КУЛТУРОЛОШКИ ПРИСТУП НАСТАВИ ЈЕЗИКА

Велика имена Русије и Србије

Применом културолошког приступа настави језика, ученици 4. разреда Дванаесте београдске гимназије на часу руског језика имали су прилику да прошире своја знања, запазе паралеле, открију везе, препознају сличности између српског и руског народа. Кроз различите историјске периоде водила их је Мира Симеуновић, професорка руског језика и књижевности

Ако сте човек који воли свој посао, а радите у захтевној просветној пракси, сигурно сте наишли на бројне примере надахњујућих тема, инспиративних наставних јединица, подстицајних за вас и ученике. Исто тако, имали сте пред собом изазовна одељења и деликатне ситуације, у којима сте својим креативним приступом успели да мотивишете ученике, обогатите наставни процес, да га […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn