САЗНАЛИ НА СЕМИНАРУ – ПРИМЕНИЛИ У ПРАКСИ

Вештачка интелигенција као мотивација

Упознавање ученика с могућностима примене вештачке интелигенције у процесу учења, развијање критичког мишљења према дигиталним изворима информација, подстицање мотивације за учење различитих предмета уз унапређивање вештина комуникације на енглеском језику, само су неки од циљева часа који је наставници енглеског језика Здравки Мајкић и психологу Лазару Кисину из ОШ „Братство-јединство” у Куцури послужио као основа за рад и који је похваљен на конкурсу ЗУОВ-а „Сазнали на семинару – применили у пракси”

Често добијам питање: „Зашто баш ти, као наставница енглеског језика, улазиш у тему вештачке интелигенције?” Моје уверење је да дигитална писменост више није домен само наставе информатике. Она је постала темељ сваког предмета, а енглески као глобални језик отвара врата свим дигиталним алатима и садржајима. Уколико желимо да припремимо ученике за свет у коме живе […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn