ВЕШТАЧКА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА У ОБРАЗОВАЊУ

Плодови „лудих” идеја

Нове платформе помажу у креирању „ангажованијих” образовних окружења кроз интерактивна и имерзивна искуства, апликације виртуелне реалности и проширене стварности, које покреће ВИ, користе се за симулацију стварних сценарија за нову образовну праксу; расте фокус на етичким питањима и приватности података, а воде се расправе о томе како осигурати да се апликације користе одговорно

Стратешка употреба вештачке интелигенције (ВИ) у образовању је брзорастуће подручје у сваком смислу, али се издваја неколико кључних развојних трендова, као што су: персонализовано учење, интелигентни туторски системи, административна употреба у образовању за већу ефикасност система, унапређивање корисничког искуства и ефикасности учења, превођење и језичка приступачност, предиктивна аналитика, етика и приватност, професионални развој за едукаторе, […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn