АНА ЛУКИЋ, МАСТЕР РАЗВОЈНИХ ПОРЕМЕЋАЈА, О УТИЦАЈУ ВРШЊАКА НА ДЕЦУ СА СМЕТЊАМА У РАЗВОЈУ

Дете је детету најбољи учитељ

Деца која касне у развоју можда не могу да испрате план и програм рада групе као вршњаци, али могу да учествују у истим активностима на начин који је прилагођен њиховим способностима, могу да поделе емоције среће и осећају се прихваћеним без обзира на потешкоће, а то је нешто што је чак и важније од самог учења

Деца у раним фазама развоја уче по моделу, тј. пратећи узор који ће опонашати, а самим тим и научити нешто ново. Већином су тај модел чланови породице, али и сви они с којима дете проводи време. Међутим, боравак детета у вршњачкој групи омогућава му да спонтано учи и стиче компетенције које је понекад немогуће усвојити […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn