ДАНИЈЕЛА ВРАЊЕШ, АСИСТЕНТКИЊА НА КАТЕДРИ ЗА ГЕРМАНИСТИКУ ФИЛОЛОШКОГ ФАКУЛТЕТА У БЕОГРАДУ, О ПРИМЕНИ ВЕШТАЧКЕ ИНТЕЛИГЕНЦИЈЕ У НАСТАВИ

Искористити предности и препознати мане

Страх од дигиталних алата довео је и до тога да наставници ученике константно оптужују да користе вештачку интелигенцију за варање, што можда некад и јесте тачно, али волим да цитирам једну своју студенткињу: „Нас студенте стално оптужују да ћемо да користимо ВИ за варање – али нико нам не говори за шта друго можемо да је користимо. Ако је варање једино за шта је она корисна, шта друго да радимо с њом?”

Као предавач страног језика на универзитетском нивоу, наша саговорница суочила се с дилемом да ли њен рад има смисла у доба технологије која може не само да преводи материјал с било ког језика већ и, с појавом алата генеративне вештачке интелигенције (ВИ), да на језику по избору пише текстове на било коју тему. Данијела Врањеш […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn