УОЧАВАЊЕ И ПОДСТИЦАЊЕ ПОТЕНЦИЈАЛНЕ ДАРОВИТОСТИ НА ПРЕДШКОЛСКОМ УЗРАСТУ

Изазован задатак за васпитаче

Као једно од основних полазишта у креирању инструмента коришћене су Основе програма предшколског васпитања и образовања „Године узлета”. Предложени квалитативни начин посматрања и праћења деце обухвата више извора процене дететових карактеристика. Препоручује се да процену дају минимум два васпитача која дете познају најмање три месеца, бар један родитељ и, по могућности, бар једно дете из групе којој процењивано дете припада

Иако се под концептом инклузивног образовања подразумева како подршка деци са специфичним образовним потребама тако и деци која су даровита, откривању и подршци даровитости у најранијем узрасту не посвећује се довољно пажње. Недостају обуке за васпитаче у погледу јачања њиховог знања и вештина у овом сегменту рада, али и инструменти и материјали којима би се […]

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn