На основу Правилника о организацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Сл.гласник РС“бр.30/2019), Школског програма, Анекса Годишњег плана рада школе за школску 2023/2024.годину и Препоруке Министарства просвете, науке и технолошког развоја, од 11.03.2022 године, Основна школа “Сава Максимовић“ из Мраморка, расписује

за прикупљање понуда за извођење екскурзија ученика I–VIII разреда у школској 2023/2024. Години

Датум објаве огласа: 27.12.2023.

Ученици од I до IV разреда (једнодневна екскурзија)
Путни правац: Мраморак – Свилајнац – Мраморак
Садржај:
Обиласци: Моравски конаци, Дино-парк – Лисине, водопад-парк, минијатура у Деспотовцу (ручак у ресторану – Свилајнац – Деспотовац), шетња, повратак у Мраморак
Планирани број ученика: 56
Превоз: аутобус, клима
Време извођења: мај – јун 2024. године

Ученици од V до VIII разреда (дводневна екскурзија)
Путни правац: Мраморак – Суботица – Мраморак
Садржаји:
Обиласци: „Кастел Ечка – ергела Зобнатица – Зоолошки врт Палић, посета градској кући у Суботици (вечера првог дана, ноћење, други дан доручак и ручак Суботица или Палић у складу са планиараним обиласцима), шетња и повратак у Мраморак, други дан.
Планирани број ученика: 38
Превоз: аутобус, клима
Време извођења: мај – јун 2024. године
Други услови: плаћање у једнаким месечним ратама

У цену морају бити урачунати трошкови реализације свих садржаја као што су евентуалне улазнице за музеје, манастире, трошкови водича, као и припадајући број „гратисa” на број ученика. Понуда мора да садржи појединачну цену по ученику, као и укупну плативу цену. Туристичка агенција мора поседовати лиценцу Министарства надлежног за послове туризма за организацију туристичког путовања и да испуњава друге, законом прописане услове којима се уређује делатност туризма. Туристичка агенција и школа морају поштовати Препоруку Министарства просвете од 11. 3. 2022. године која се односи на обезбeђивање здравственог надзора од стране лекара током путовања и боравка ради откривања евентуалних симптома и знакова инфекције код деце и одраслих и изолације од осталих ученика и одраслих. Заинтересована агенција је дужна да предложи у својој понуди начин обезбеђивања поштовања Препоруке министарства из претходног става и евентуално учључи то у своју цену понуде. Туристичке агенције могу преузети Упутство за формирање понуде у року од пет дана од дана објављивања огласа, сваког радног дана имејлом или лично у школи у времену од 8 до 12 часова. Понуда се подноси у року од десет дана од дана истека рока за преузимање Упутства. Избор најповољније агенције спровешће Савет родитеља школе.

Предлог одлуке о додели уговора односно избору понуђача, Савет родитеља утврђује применом, Законом прописаних критеријума, водећи рачуна о: квалитету програма путовања (Квалитет исхране-категорија објекта за исхрану која је примерена узрасту ученика, начин услуживања оброка, локација објекта и сл.), садржају програма (испуњеност програма, водичи, забавни садржаји и сл.), квалитету превоза, цени, условима целодневне бриге о ученицима, обезбеђивању здравствене заштите, условима плаћања и сл. Одлуку о додели Уговора, доноси директор школе на предлог Савета родитеља.

Приликом реализације екскурзије, Агенција је дужна да испуни све услове и обавезе прописане законом којим се уређује делатност туризма, а посебно у погледу програма путовања и општих услова путовања.

Након изведеног путовања, стручни вођа путовања и представник туристичке агенције сачињавају забелешку о извођењу путовања, након чега стручни вођа путовања у року од три дана сачињава извештај са оценом о извођењу и квалитету пружених услуга који доставља директору.

Извештај се доставља Савету родитеља и Наставничком већу ради разматрања, а Школском одбору, ради разматрања и усвајања. Одељењске старешине упознају родитеље са извештајем на родитељском састанку. Извештај о путовању је саставни део годишњег извештаја о раду школе.

Уколико се приликом разматрања извештаја оцени да исти није остварен у целости или да туристичка агенција није испоштовала уговорне обавезе, школа ће поднети рекламацију агенцији. Након изведеног путовања, ученици попуњавају анкетни листић.

Понуде доставити у затвореној коверти са назнаком: „За оглас за екскурзију – не отварати” на адресу: ОШ „Сава Максимовић” Мраморак, Жарка Зрењанина 57, Мраморак 26226.

Школа нема обавеза према изабраном понуђачу ако се за екскурзију не изјасни 60% родитеља ученика или ако се не испуни неки други потребан услов прописан законом или правилником.

Напомена: Превоз деце од стране превозника кога ангажује изабрана агенција мора бити вршен у складу са Правилником о начину обављања организованог превоза деце („Службени гласник РС” бр. 52/2019).

Све додатне информације у вези са огласом могу се добити на телефон број: 013/2753-203 или на имејл: skolamramorak@gmail.com.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу Правилника о реализацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС” бр. 30/2019) и Годишњег плана рада, ОШ „Моша Пијаде” Гудурица расписује следећу понуду

ОГЛАС

за достављање и прикупљање понуда за извођење екскурзије

за ученике Основне школе „Моша Пијаде” Гудурица у школској 2025/2026. години

 

Датум објаве огласа: 05.05.2025.

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.