На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС”, бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016 –др. закон, 108/2016, 113/2017, 95/2018 и 153/2020), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС”, бр. 16/2018 и 79/2023), Одлуке Школског одбора дел. број 152/2 од 29.02.2024. године и Сагласности Секретаријата за имовинске и правне послове Градске управе града Београда дел. број: XXI-04-463.3-99/2023 од 28.09.2023. године, ОШ ,,Марија Бурсаћ”, Београд, расписује

за издавање у закуп дела школског простора у објекту ОШ „Марија Бурсаћ” путем прикупљања писмених понуда

Датум објаве огласа: 03.04.2024.

Предмет давања у закуп:
Књижара – која се налази у приземљу објекта школе, површине 8 квадратних метара, на период од четири године у току редовне наставе, у времену од 8 до 16 часова радним данима и утврђује почетну цену на месечном нивоу у износу од 16.000 динара са ПДВ-ом, простор се издаје у закуп за намену набавке школског прибора за ученике ОШ „Марија Бурсаћ”.
Учионице – површине 56 квадратних метара, намена коришћења – за школу глуме, школу шаха и сличних активности, у ваннаставним терминима, на период од четири године, почетна цена 700 дин/сат.
Трошкове текућег одржавања простора који се издаје сноси закупац.
Рок издавања у закуп школског простора – ( књижаре и учионица) је од дана потписивања уговора о закупу, до завршетка школске/наставне године.
Право учешћа у јавном позиву имају правна лица регистрована за обављање одговарајуће делатности код надлежног органа.
Понуда треба обавезно да садржи: назив и седиште, контакт телефон овлашћеног лица, фотокопију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, фотокопију потврде о додељеном пореском идентификационим броју, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве, износ понуђене закупнине. Писмене понуде се достављају у затвореној коверти на адресу: ОШ „Марија Бурсаћ”, Милана Ракића 81, Београд, са назнаком: ,,Пријава на јавни позив”. Понуђач подноси писмену понуду лично или путем поште. Рок за достављање понуда је 8 дана од дана објављивања јавног позива и истиче последњег дана наведеног рока до 14 часова, без обзира на начин доставе. Разматрање приспелих понуда ће се обавити наредног дана у просторијама ОШ „Марија Бурсаћ” о чему ће понуђачи бити обавештени телефонским путем.
Прикупљене понуде разматраће Комисија коју је формирао Школски одбор. Одлука о избору најповољнијег понуђача биће донета у року од пет дана од дана отварања понуда. Избор најповољнијих понуда ће се обавити по критеријуму највише понуђене цене за закуп. Непотпуне и неблаговремене понуде неће бити разматране.
Разгледање просторије која је предмет закупа и увид у документацију исте могуће је радним даном од 9 до 11 часова.

Све додатне информације у вези са огласом могу се добити у секретаријату школе сваког радног дана од 10 до 12 часова, на телефон: 011/308-80-42 или путем електронске поште info@osmb.edu.rs.

Подели

Facebook
Twitter
LinkedIn

Погледајте и остале огласе

На основу Правилника о реализацији и остваривању наставе у природи и екскурзије у основној школи („Службени гласник РС” бр. 30/2019) и Годишњег плана рада, ОШ „Моша Пијаде” Гудурица расписује следећу понуду

ОГЛАС

за достављање и прикупљање понуда за извођење екскурзије

за ученике Основне школе „Моша Пијаде” Гудурица у школској 2025/2026. години

 

Датум објаве огласа: 05.05.2025.

Удружење војвођанских учитеља и Министарство просвете Републике Србије расписују

  1. Ликовно ‒ калиграфски Конкурс „Дани Николе Тесле

ОГЛАС

Датум објаве огласа: 25.04.2025.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018, 79/2023) Комисија за спровођење поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале Основне школе „Вук Караџић” Бачка Паланка расписује

 

ОГЛАС

о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за давање у закуп фискултурне сале

Датум објаве огласа: 16.04.2025.

На основу члана 34. Закона о јавној својини („Службени гласник РС” бр. 72/2011, 88/2013, 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017, 95/2018, 153/2020 и 94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС” бр. 16/2018 и 79/2023), одлуке Школског одбора Гимназије „Свети Сава” деловодни број 970 од 12. 9. 2024. године и Решења о добијању сагласности Републичке дирекције за имовину РС 04 број: 464-3175/2024 од 27. 1. 2025. године, Гимназија „Свети Сава”, Београд, објављује

 

ОГЛАС

Даје се у закуп:

‒ Објекат површине 50 квадратних метара који се налази у дворишту школе

‒ Простор се може користити за продају: хладних и топлих напитака (безалкохолних осим енергетских пића), пецива сопствене производње од различитих врста брашна, салата, смутија, воћа, пекарских, млечних и других прехрамбених производа намењених исхрани ученика

‒ Простор се даје у закуп без пратеће опреме

‒ Радно време простора би било од 7.30 до 19.30 часова, а у време када се одржава настава

‒ Минимална висина закупа са којом се може конкурисати је 35.000 динара без ПДВ-а за месец дана закупа. Школа није обвезник ПДВ-а

‒ Рок издавања у закуп простора не може бити дужи од 2 године

Право да учествују на огласу имају правна лица и предузетници који доставе уредну понуду. Упутство за састављање понуде којим се ближе прецизирају услови за конкурисање заинтересовани понуђачи могу преузети у секретаријату школе, радним даном од 11 до 14 сати у року од 7 дана од дана објављивања огласа.

Понуде се примају без обзира на начин достављања (непосредно или препоручено поштом) у року од 8 дана од дана истека рока за преузимање Упутства за састављање понуде, у затвореној коверти на адресу: Гимназија „Свети Сава”, улица Ресавска 58, Београд, са назнаком: „Понуда за закуп објекта у дворишту школе”. Простор се може разгледати суботом и недељом од 8 до12 часова, до истека рока за подношење понуда. Отварање понуда обавиће се наредног дана од дана истека рока за подношење понуда, у 14 часова у просторијама школе. Уколико је тај дан нерадни дан школе, отварање понуда ће се обавити првог наредног радног дана у 14 часова. Избор најповољнијег понуђача ће се обавити по следећим критеријумима: највиша понуђена цена за месец дана закупа. Учесници огласа биће обавештени у писаној форми о избору најповољније понуде, у року од 8 дана од дана доношења одлуке о избору. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.

Датум објаве огласа: 10.04.2025.